måndag 15 februari 2010

Alla hjartans dag!

Igar var det alla hjartnas dag for hela slanten minsann, jag fick dessa vackra blommor, som jag valde ut sjalv. Underbar farg!
Till frukost gjorde jag dessa superharliga amerikanska pannkakorna, forsta gangen minsann, dessa har vi farska blabar i, Antonie hade aldrig atit blabar forut sa det var sannerligen pa tiden.
Fint uppdukat fruksotbord, imorgon ska jag ta kort pa hela lagenheten och lagga upp, har fatt upp gardinerna idag sa nu behovs det bara plockas undan lite.
Pa mina blabarspannkakor har man lonnsiarp, riven choklad och vispad gradde. Det serverades pa Mellbygatans en gang och det har jag inte kunnat glomma, himmelskt gott! Fanns over sa jag kunde ata det till lunch idag ocksa!=)

Pa kvallen blev jag utbjuden pa restaurang, at fajitas och drack farskpressad apelsinjuice, maken tyckte jag behovde ett break fran att sta i koket hela tiden=)

2 kommentarer:

  1. ÅH Vad mysigt!!


    Jag fick inte ens några blommor jag :(

    SvaraRadera
  2. jag hade en anti-allahjärtansdag för jag är singel. känns som ngt du och jag kunnat ha. OM DU INTE VARIT GIFT! /eric

    SvaraRadera