torsdag 4 februari 2010

Pressa Sol!!

Idag har jag solat och badat i poolen, brant mig pa ryggen minsann. Nadde inte att smorja in hela ryggen sjalv sa nu ar jag liiite rod. Har kopt lite after sun som ska smorjas pa om en liten stund. Annars har jag inte gjort sa mycket idag, handlat lite mat och lagat lite mat och tagit det lugnt. Har nog varit over 30 grader i solen idag. Satt vid poolen pa eftermiddagen i skuggan och badade benen, lyssnade pa p3 dokumentar saklart och raddade insekter som simmade for sitt liv i vattnet, bla en nyckelpiga och en spindel, sa kul har jag minsann. Nu ar jag trott efter solen och ska hoppa in i varan dusch, vi har en rund dusch, vi leker att det ar en rymdkapsel.
Skont att fa vara ensam vid poolen!

Hade lite gott vatten med smak av wild berries och en liten jungelbar! Smaskens
Har ska vi grilla nagon dag!


Hej svejs Sverige!

2 kommentarer:

  1. Åh vad gött!

    Men jag måste få se en bild på rymskapseln! :)

    SvaraRadera
  2. Hej igen Linnéa!
    AVUNDSJUUUUK pa sol o bad i poolen. Har ar det ganska kallt, men den mesta snon ar borta antligen. Sma vintergack o snodroppar tittar fram i Malmo. Lotta i Melbourne har fortfarande sommar men i lordags sa kom det hagel stora som snobollar!!!
    Ha det gott o halsa Antonie fran gamla "moster" Gittan

    SvaraRadera