fredag 30 juli 2010

Att tanka bilen och ata mcfish

Jaha, nast sista kvallen i afrika, ska bara skriva ett litet snabbt inlagg for jag ska umgas med min man nu. Vi har flyttat lite grejer idag och stadade lagenheten lite nu, efter det blev vi hungriga sa vi akte till donken. Jag at en McFish och det smakar bannemig likadant vart man an ar i valden, i thailand, sydafrika och sverige har jag atit mcfish. Samma smak overallt. Naval, nar vi akte till donken kom jag pa en sak som skiljer sverige mot syafrika, kan inte saga att det ar nagot jag kommer sakna eftersom jag inte har nagot korkort men iaf, har i sydafrika far du INTE tanka bilen sjalv! Aker nog pa stryk om du forsoker! Det star killar och tjejer vid varje pump som tankar, tvattar fonster och fyller pa vatten och olja om man sa vill det. De tar aven betalt sa man behover inte ga ur bilen alls. Antonie har aldrig tankat en bil! Sa nar vi kommer till sverige far jag lara honom tanka, for det har faktiskt jag gjort. Nu nar vi akte forbi sa var det inga bilar dar sa killarna spelade lite fotboll dar istallet. Bra satt for dom att halla sig varma! Okej, ses i sverige nasta gang! Pa sondag bar det av! Hall tummar for mig pa resan, ar lite nervos!!

Chip och Hej!

4 kommentarer:

  1. Nea! När är du i sverige? På måndag?? Jag är i ldkpg mån till ons!!

    SvaraRadera
  2. Wiho!! Jaa!! Pa mandag!! Vi maste leka!!!!! Jag har ju inte sa hemskt mycket planerat hehe, kommer till gbg vid lunch sa ar i lidk pa eftermiddagen ngn gang!!!!! Jag smsar!!!! puss puss

    SvaraRadera
  3. Jag vill också leka!!! :P Du får höra av dig när du har tid över, pöss å kräm! // Madde

    SvaraRadera
  4. Hej Nea.
    Jag hittade dig då jag håller på med ett projekt om svenskar som bor i Afrika. Jag skulle gärna vilja veta mer om var du bor, vad du jobbar med och hur ditt liv ser ut där.
    Om du är intresserad kan du väl mejla mig:
    jenniferoldby@gmail.com
    mvh,
    Jennifer

    SvaraRadera