onsdag 21 juli 2010

Lista pa sadant jag ska ata nar jag kommer till Sverige!!

  • Quorn och Soyaprodukter i mangder.
  • Mangoraja sas.
  • Beasas.
  • Kanelbulle
  • BROD! Ljust, grovt och mittimellan. Har finns bara rostebrod och vita frallor, trok!
  • Kaviar!
  • Ost! Har finns bara cheddar och gouda att ha pa mackan.
  • Choklad fran Marabou och Cloetta.
  • Plockgodis!
  • Estrellachips
  • Kantareller
  • Nyponsoppa
  • Geisha
  • Pizza fran nagon av alla Pizzerior i Lidkoping. Garna med god sas.
  • Oboy
  • Soyakottbullar med Lingonsylt!
  • Loste. Har finns bara Rooibos..suck
  • Hallon

Happ, det har kandes ju javligt nyttigt, not. Men allt annat kan man ju faktiskt fa tag pa har. Mycket mojligt att jag aterkommer med just matlista, man kommer ju pa nya sakaer hela tiden! Nar det kommer till att ata ute forutom en pizza sa ska jag forst och framst ga till min kara broder och ata hans underbara mat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar