onsdag 31 mars 2010

Afrikas finaste paskris!

och antagligen det enda! Jag har idag varit ute och plockat ris, hittade en typ dod grenbit, blir la bra tankte jag, lite ljusare i fargen an vanligt paskris men va gor la det. Jag har limmat fast fjadrarna med superlim, har nog mer lim pa fingrarna an pa fjadrarna tror jag...

Kopte en sot pask hare till mig och Antonie. Han far bo brevid riset tills han ska atas upp!
Kopte tva sma kycklingar att satta i riset men nu passar de liksom inte in, far val se vad jag gor med dom. Har kopt vattenfarg sa vi kan mala agg, det har inte jag gjort pa jattelange och Antonie har aldrig gjort det. Nu ar det dags sannerligen!
Imorgon fyller antonie 31 ar. Han jobbar pa dagen, tankte ge han frukost pa sangen och efter jobbet ska vi ata nagot ute och ga pa bio! Alice in wonderland ska vi se, ska bli jatteroligt! Jag och Antonie har aldrig varit pa bio ihop, sannerligen dags for det ocksa. Jag ska blasa ballonger nar han ar pa jobbet och hanga upp lite har och dar, maste kopa en tarta och sla in de sista presenterna ocksa!!
Antonie lamnade datorn hemma idag igen!=) Jag har lyssnat pa gamla godingar medans jag paskstadat har hemma. Jumper, Magnus Uggla, Raymond och Maria och Tomas Ledin for att namna nagra. Ganska kul faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar