söndag 28 mars 2010

Jaha, nu ar det samma tid i afrika som i sverige, har stalls minsann inte klockan om sig! Har inga nyheter om jobb, han, chefen, ska kolla upp lite grejer nar det galler mitt tillstand och sa. Jahaja.

Helgen bjod pa halvdassigt vader och regn fredag o lordag. Idag kom solen fram igen och vi tog oss en liten utflyckt, akte bara runt lite men hamnade tillslut i ett litet kopcentrum dar vi kopte pumpkin fritters!! Skitgott, friterad pumpa, visar hur de ser ut nar vi ater det, blir nog inte idag for vi hade en megalunch sa jag ar gooormatt!! Tog massa bilder idag som jag laddat upp i ett separat inlagg, lite blandat fran bilturen.

Vi sag en rolig film igar, for en gangs skull gick det nagot bra pa tv, den hette Lemory snicket's A series of unfortunate events. Kolla det!

Jag har lite, eller nej, mycket sverigelangtan just nu! Har en liten lista med saker jag saknar just nu!! Matmessigt! Forutom familj och vanner alltsa, de far inte vara med pa denna lista. Utan inbordes ordning..
1. Quorn
2. Mango Raja
3. Riktigt grovt gott brod!!
4. Svensk ost! Garna med hal i.
5. Kaviar. (Vet att jag ar vegetarian, men ibland kan jag inte halla mig borta fran kaviar!)
6. Laktosfriaprodukter som till exempel fil och mjolk.
7. FIL!! Aven om det sa vore med laktos.
8. Oboy
9. En riktig kanelbulle!
10. Lingonsylt!

Aterkommer med listor om jag kanner att langtan slar till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar