måndag 1 mars 2010

Helgen

Helgen har varit het och harlig, temperaturen har legat over trettio!! Skont att varan lagenhet skuggas av andra lagenheter sa solen ligger inte pa och ar darfor riktigt sval och skon. Nar morket foll igar kvall ville jag ta ett svalkande dopp i poolen, alskar att bada och simmar garna runt aven om det ar kallt, man vanjer sig ju! Antonie daremot ar lite av en badkruka och tycker alltid det ar kallt..Kanske tal jag det battre eftersom jag ar van vid lite kyligare vader och vatten, tar till exempel garna en iskall dusch da och da. Naval, vi gick till poolen och jag fick tvinga Antonie att doppa sig,, han hade lovat i forvag att han skulle bada men klarade tydligen inte av den "kalla" vattnet och var uppe ur poolen snabbare an han kom i. Ville hamnas for att han inte badade med mig i den stjarnklara natten och sag hans glasogon farligt nara kanten, hehe, satte fast mitt tuggummi pa ena linsen och hans markte inget forren han fatt pa sig dom en stund senare, jag skrattade sa jag nastan kissade pa mig dar jag plaskade runt i poolen, helt klart helgens hojdpunkt!
Sag en fin regnbage fran bilen i fredags! Det blir man alltid glad av.

Naturen ar helt otroligt vacker har, berg, hav och sol. Jag njuter av att fa befinna mig pa en sadan vacker plats!

1 kommentar:

  1. hej!

    åh, visst är det gott med egengjorda potatisklyftor? mums. blev er mat god? vi åt så vi fick rulla från bordet. haha. :)

    vad fint ni bor. (såg bilderna nedan). ser riktigt mysigt ut!

    hoppas allt är bra.

    kramis

    SvaraRadera