måndag 22 mars 2010

Jaha, sa laddade jag min kamera och nar det var klart var det for morkt for att fa nagra bra bilder. Typiskt. Far ta dem imorgon istallet, ville visa min nya ring som jag inhandlade igar och mina nya traningsskor. Imorgon ska jag ga och lamna mitt cv pa ett par stallen och fora kikartsbiffar! Ar just nu inne i en matsvacka! Kanns inte som nagot ar gott och jag langtar otroligt mycket efter quorn. Har i sydafika finns bara diverse soyaprodukter, inte samma sak alls...vill ha bearnaisesas!! Far val foroska hitta ett recept och gora det sjalv helt enkelt! Tur for mig att jag fick ett mail idag om receptbyte, maste bara komma pa vad jag har for recept som kan vara vart att skicka vidare!!

Hittade tva fina bilder som jag tog for ett tag sedan, ser ni att de har Gb-glass? Vi har kopt mjukglass har en gang och isglass en annan dag, det kostade typ sex kronor for tva glassar!! Det var nog bara vatten och fargamnen, men anda!!

Denna ganska kanda bokaffaren med second hand bocker finns har i gordons bay, den ar megastor och det finns antagligen flera tusen bocker dar inne fran varldens alla horn. Har allt hittat en svensk liten horna, dock ar just de svenska bockerna ganska gamla, men nar jag ar klar med alla jag tog med mig hittar jag nog nagot. Foredrar att lasa pa svanska, spraket flyter pa sa mycket lattare aven om man fattar allt i en engelsk bok. Det finns aven en rod liten katt dar som har sina matskalar dar inne. Han ar inte overfortjust i att bli klappad men ar han i narheten av mig far han faktiskt skylla sig sjalv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar