måndag 8 mars 2010

What dosent kill you make you stronger..

Snabb uppdatering angaende vattenkrisen!
Vi har varit utan vatten i ett och ett halvt dygn! Inte kunnat duscha, diska eller ens spola pa toaletten, man far inte bli skitnodig har inte!! Just precis nu kom det lite lite vatten, det gar sakta framat men nu kommer det komma! Tydligen nagot ror som la av igar och det tog tydligen ett tag att fixa.. Detta var sannerligen ett aventyr, jag behover duscha, det ar supervarmt och behovde egentligen duscha redan igar nar vattnet forsvann, sa frasch ar jag for tillfallet!! Dagdromde idag om att fa sta i duschen jattelange! Fixa allt! Raka ben, fila fotter, harinpackning, ansiktsmask! Ska sannerligen gora allt sadant om vattnet nu bara kommer med full fart, an sa lange ar det ganska mesigt tryck pat!

3 kommentarer:

  1. Men lilla vän! Det där låter inge vidare, kan bara tänka mig hur svettigt det blir i den där värmen.Puh! Förutom vattenkrisen, är allt bra med dig annars? Du klättrar inte på väggarna än? :P Jag har nu flyttat in i nya lägenheten, blir så bra så :) Har dock varit utan värme, så frusit arslet av mig på nätterna. Sikka problem du å jag har hehe. Nu sitter jag i Törrrrrrrrrrrboda å väntar på att min broccoli/blomkål/bacon-gratäng ska bli färdig. Mmmm! Tänk dig, Madde äter grönsaker nu för tiden!! Skriver la snart igen, brukar kolla hit då å då för å se om du har skrivit nått nytt :) Ha de så bra nu! Kram! // Madde

    SvaraRadera
  2. hej linnéa!

    och tack!

    det där lät precis som vår kväll. varför äter man så där mycket när man vet att man blir alldeles för mätt sedan? haha. konstigt det där. ;)

    stackars er som inte har något vatten. hoppas det har kommit tillbaks när du läser detta!

    ha en superbra vecka du med.

    kramis :D

    SvaraRadera
  3. Hej hej lille gronsakskompis! Jag blir riktigt imponerat masta jag saga! Jag borjar klattra lite smatt pa vaggarna, far spring i benen men vill inte springa i varmen sa jag far leka av mig i poolen! Roligt med lagenehten! Du far ta lite bilder och skicka te mig!!! Jag vill se!!!Ha en fin helg! KRaaaam

    SvaraRadera