tisdag 23 mars 2010

Hej Alla! Idag har jag stadat! Lagat kikartsbiffar! Tittat pa harliga tv-serier, sa som days of our lives och sunset beach. Slangde ihop en blabarspaj nu pa kvallskvisten ocksa, Antonie ar ju inte van vid blabar men nu har han atit det i bade paj och pannkakor, en riktig hit tycker han!
Den har ringen kopte jag i sondags, den kostade fyrtio kronor, far val se hur lange den haller dock..vet att jag behover mala naglarna!! Men jag kanner inte for de sa de far vara lite dassiga denna vecka.

Kopte aven nya taningsskor, mina forra som jag lamnade i sverige kopte jag nar jag var 16 eller 17. Sa lange ska man val enda inte ha sina taningsskor, inte bra!! Dessa ar snygga och bekvama. Nu ska jag promenera!=)

1 kommentar:

  1. Hahahahhhahaha! Sunset beach!!!??? du är rolig du! Jag kommer ihåg att vi tittade på de när vi var yngre, tom min mormor följde de. Fast hon kunde inte uttala Sunset beach dock :) Kram Madde

    SvaraRadera